Ufać, ufać, ufać!

 J 6,54.60-69
Ucząc w synagodze w Kafarnaum Jezus powiedział: „Kto spożywa moje ciało i pije moją krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym”. A spośród Jego uczniów, którzy to usłyszeli, wielu mówiło: „Trudna jest ta mowa. Któż jej może słuchać?” Jezus jednak świadom tego, że uczniowie Jego na to szemrali, rzekł do nich: „To was gorszy? A gdy ujrzycie Syna Człowieczego, jak będzie wstępował tam, gdzie był przedtem? Duch daje życie; ciało na nic się nie przyda. Słowa, które Ja wam powiedziałem, są duchem i życiem. Lecz pośród was są tacy, którzy nie wierzą”. Jezus bowiem na początku wiedział, którzy to są, co nie wierzą, i kto miał Go wydać. Rzekł więc: „Oto dlaczego wam powiedziałem: Nikt nie może przyjść do Mnie, jeżeli mu to nie zostało dane przez Ojca”. Odtąd wielu uczniów Jego się wycofało i już z Nim nie chodzili. Rzekł więc Jezus do Dwunastu: „Czyż i wy chcecie odejść?” Odpowiedział Mu Szymon Piotr: „Panie, do kogóż pójdziemy? Ty masz słowa życia wiecznego. A myśmy uwierzyli i poznali, że Ty jesteś Świętym Boga”.

Jezus nie odpowiada ciasnym ramom myślenia tych, którzy razem z Nim chodzili. Dlatego kiedy powiedział coś co im nie odpowiadało – po prostu odeszli od Niego. Myśli Boże na szczęście nie są myślami naszymi, a kto wytrwa do końca ten będzie zbawiony. Bóg naprawdę jest świadomy swoich planów co do nas i naprawdę lepiej widzi, którą drogą prowadzić nas ku Sobie. Jedyna rzecz, która do nas należy to ufać, ufać i jeszcze raz ufać. Droga posłuszeństwa Jezusowi to jedyną pewną ścieżką do Niego.

cami

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

