Pewność

J 15,26-16, 4a

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Gdy przyjdzie Pocieszyciel, którego Ja wam poślę od Ojca, Duch Prawdy, który od Ojca pochodzi, On będzie świadczył o Mnie. Ale wy też świadczycie, bo jesteście ze Mną od początku.

To wam powiedziałem, abyście się nie załamali w wierze. Wyłączą was z synagogi. Owszem, nadchodzi godzina, w której każdy, kto was zabije, będzie sądził, że oddaje cześć Bogu. Będą tak czynić, bo nie poznali ani Ojca, ani Mnie. Ale powiedziałem wam o tych rzeczach, abyście gdy nadejdzie ich godzina, pamiętali o nich, że Ja wam to powiedziałem”.

Jezus jest Panem przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości. Przyjmując Go poprzez wiarę całą swoją osobą decydujesz się na coś niesamowitego. Mianowicie na Jego towarzyszenie przez całe swoje życie. Co to oznacza w praktyce? Ni mniej ni więcej niż to, że w każdej sytuacji, w sposób bardzo konkretny możesz liczyć na Jego pomoc i wsparcie.

Bo od tej chwili wiesz, że wszystko co Cię spotka, choćby była to najgorsza tragedia, jest do zniesienia i do udźwignięcia. Nie swoją mocą, ale Jego – Wszechmogącego Boga, który przenigdy nie opuści.

cam7

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

