48 słów

J 15,9-11

Jezus powiedział do swoich uczniów: „Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna”.

48 słów. Tyle liczy dzisiejsza Ewangelia, ale to co mówi w Niej Jezus to prawdziwe trzęsienie ziemi. To Miłość pozostaje najgłębszym sensem każdego naszego działania i o Miłość chodzi w tym i przyszłym życiu.

Jezus zachęca do trwania w Miłości ostatecznej i najgłębszej. Czasami jest to bardzo trudne, szczególnie kiedy życie rzuca coraz to nowe kłody pod nogi. Kiedy nie masz już kompletnie siły, nikt cię nie rozumie i wszystko wydaje Ci się całkowicie bez sensu, zadaj sobie pytanie czy to, o co walczysz warte jest twojej Miłości?

Jeżeli tak, to zakasaj rękawy i walcz i trwaj. Poddając się bez walki niewiele zyskasz.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

