Casting?

J 10,22-30 

Obchodzono w Jerozolimie uroczystość Poświęcenia Świątyni. Było to w zimie. Jezus przechadzał się w świątyni, w portyku Salomona. 

Otoczyli Go Żydzi i mówili do Niego: „Dokąd będziesz nas trzymał w niepewności? Jeśli Ty jesteś Mesjaszem, powiedz nam otwarcie”. 

Rzekł do nich Jezus: „Powiedziałem wam, a nie wierzycie. Czyny, których dokonuję w imię mojego Ojca, świadczą o Mnie. Ale wy nie wierzycie, bo nie jesteście z moich owiec. 

Moje owce słuchają mojego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. 

Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy”. 

 
 
 

Nawet faryzeusze nie mogą zaprzeczyć faktom. Widzą Jezusa, który dokonuje cudów, uzdrawia, naucza. Wszystko pięknie i ładnie, jest tylko jeden mały problem – Taki mesjasz nie mieści się w przyjętym przez nich kanonie mesjaństwa. Bo – jak powszechnie wiadomo –  powinien w pierwszej kolejności „podziękować” Rzymianom, odbić stolicę, poszukać sojuszników, wprowadzić zrównoważoną politykę monetarną, zająć się tym, i jeszcze tym, zrobić to i to, nie zapominać o tym i o tym…

 

Ludzie zawsze będą gadać, niezależnie od tego jaki będzie stopień twojej aktywności. Zawsze będzie ktoś, komu nie będzie odpowiadało co robisz. Zawsze pojawi się ktoś kto będzie wiedział lepiej jak masz żyć, robić i wyglądać, a nawet nosić spodnie. Warto postawić sobie pytanie: czy pójdziesz za ich głosami, czy pośród tylu recept w tym wszystkim zdecydujesz się pozostać sobą. 

Ostatecznie tylko zdanie Boga o Tobie przetrwa całą wieczność. 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

